کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317877 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ساختار شرکت مخابرات تغییر کرد

ساختار و مدل عملیاتی شركت مخابرات ایران به منظور گذار از شرایط سازمانی موجود به ساختار سازمانی مبتنی بر آخرین فناوری ها و بر اساس مدل های استاندارد تعریف و عملیاتی شد.

به گزارش سافت گذربر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شركت مخابرات ایران، پروژه تغییر ساختار، بر اساس قرارداد منعقده از خرداد ماه سال 1390 به مدت 9 ماه تعریف و طی 2 فاز توانست برای اولین بار پس از خصوصی سازی، اجرا شود.
تدوین چشم انداز، مأموریت ها، استراتژی، مدل عملیاتی جدید، ساختار سازمانی مشتری محور، اهداف مالی، شرح مشاغل برای تمام عملكردهای مجموعه در سطح یك و دو سازمانی و تدوین فرآیندها از دستاوردهای اجرای این پروژه است.
بر اساس این گزارش، ساختار سازمانی جدید كاملا مشتری محور بوده و رسیدن به شركت مخابراتی واحد به عنوان یك شركت خصوصی در سطح كشور با مدیریت در شش ناحیه میسر می كند.
مظفر پور رنجبر مدیر امل شركت مخابرات ایران، در مورد تغییر ساختار شركت مخابران ایران گفت: تدوین مدل عملیاتی اداره مخابرات طی یك سال گذشته را یك گام به جلو است و این مدل ساختار را درست می كند و اجازه می دهد كارهای شركت به خوبی پیش رود، اما گام اصلی، تدوین استراتژی است كه به زودی شروع می كنیم.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9482 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1391/03/21 تعداد مشاهده: 1819
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

رهگذر 1391/03/22 02:20
حالا خوبه که مشتری مدار هستن که از اول خرداد نرخ حجم اضافی دانلود(فعلا فقط این مورد!! ) گرون شده، اگه میخواستن به نفع خودشون کار کنن چی میشد؟!!!
چرا همیشه پیشرفت و تغییر و تحول تو کشور ما باید بار مالیش رو دوش مصرف کننده باشه؟؟؟!lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol boluslay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
محسن 1391/03/21 23:55
از وقتی مخابرات خصوصی شده موبایل ها و تلفن های ثابت توی اصفهان افتضاح شده یک شماره موبایل را باید 5 بار بگیری از 5 بار 2 بار اشتباه وصل میشه 2 بار بوق قطعی میزنه وقتی هم وصل میشه وسط کار قطع میشه با این کار هم باید تشویقی بگیرند
IceFlower 1391/03/21 14:23
مظفر پور رنجبر مدیر (امل) شرکت مخابرات ایران ==> مدیرعامل شرکت مخابرات ایران
.........................................................................
اینجوری که شما نوشتین ممکنه یکی بخونه: modire ommol